Garmin zümo 660 Europe Lifetime

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin zümo 660 Europe Lifetime op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

bollenc 23-05-2012

Heb 2 weken met garmin gemaild over het probleem met de sd kaart. Maar krijg van hen geen enkele nuttige uitleg. Garmin vraagt aan mij, hoe ik nu kan weten dat het toestel de kaart niet ziet? Volgens garmin is het ook niet mogelijk om routes te laden vanaf de sd kaart? Kennen ze er zelf wel iets van??? Dus na 2 weken ping pong spelen via email vinden ze het bij garmin zelfs niet meer nodig om te antwoorden. Blijkbaar is bij garmin klant konijn ipv koning. Heb het toestel dus maar binnen gebracht bij den dealer en deze heeft het terug gestuurd. Als alles goed gaat krijg ik vandaag een nieuw en hopelijk werkend toestel.

bollenc 24-04-2012

Heb zaterdag 21/4/12 een nieuw toestel aangekocht.
Het toestel is nog niet mee op de motor geweest, maar wel thuis wat mee aan't spelen geweest. De problemen die ik tot nu toe ondervind zijn : - HEEEEEL dikwijls het niet herkennen van de micro sd kaart. Een paar keer aan en uit zetten en/of de batterij verwijderen zorgt er op den duur voor dat het kaartje herkent word. Toch kan het bij de volgende opstart weer zijn dat het kaartje niet gevonden word. - Bij het inladen van routes is het ook gebeurt dat het toestel blijft hangen op 99%. Uitzetten en opnieuw opstarten is geen optie het probleem blijft zich namelijk herhalen tot de batterij eens verwijderd is. - Wanneer je een pakket routes via mapsource naar het toestel zend is de kans groot dat hij tijdens het opstarten uitvalt.
Dit zijn enkel de problemen tot nu toe vastgesteld, ben benieuwd wat dit gaat geven op de motor.

Het ontwerp van dit toestel is ook zeer onhandig. Mensen die zoals ik gewoon zijn om met de 550 te werken zullen dit beamen. Je moet telkens het batterij deksel los prutsen om het toestel aan de pc of aan de netstroom te hangen. Ook moet het klepje dan weer terug gesloten worden om het toestel terug normaal op te starten.

conclusie : Dure prul!!!

Sjak selen 16-07-2012

Heb ook in dezelfde periode een 660 gekocht. Identieke problemen.
Sd kaartje wordt soms niet herkend, laden van routes blijft op 90% hangen, koppelen met headset gaat vaak mis. Helemaal vreemd is dat bij gekoppelde headset regelmatig een vervormd mono geluid klinkt ipv stereo.
Hierdoor is de muziek niet om aan te horen en komt de navigatie aanwijzing totaal onverstaanbaar door.

fons 26-04-2012

ben het gedeeltelijk met je eens, wat betreft het niet zien van de SD kaart, ga naar www.gpsforum.nl en kies toestel 660 daar lees je hoe je dat SD kaartjes zichtbaar kan laten blijven

Succes

Fons